Трансмісійні радіатори Товарів у наявності: 3

У рідини коробки є граничний температурний ліміт роботи і її перегрів здатний призвести до ряду серйозних проблем, такі як:

-Втрата властивостей трансмісійної рідини, що призведе до випадання осаду, який забивається в різних робочих вузлах коробки передач

-Ушкодження соленоїдів, вони не розраховані на роботу з температурою вище 100 градусів. При...

У рідини коробки є граничний температурний ліміт роботи і її перегрів здатний призвести до ряду серйозних проблем, такі як:

-Втрата властивостей трансмісійної рідини, що призведе до випадання осаду, який забивається в різних робочих вузлах коробки передач

-Ушкодження соленоїдів, вони не розраховані на роботу з температурою вище 100 градусів. При високому нагріванні олії, солендоїди, через які воно проходить для змикання або розмикання фрикціонів, можуть просто розплавитися, що призведе до складнощів у їхній роботі.

У сучасних автомобілях для охолодження рідини АКПП використовують частину основного радіатора, який служить для охолодження масла. . Головний мінус сучасного рішення охолодження олії в АКПП – це мала площа, що виділяється в основному під радіатор коробки передач. Крім того, багато двигунів звикли працювати на температурах 100-115 градусів за Цельсієм, тоді як для АКПП значення 95 градусів є граничним.
Тому додаткові радіатори для АКПП та трансмісії необхідні, щоб позбавитися її перегріву і збільшуючи тим самим ресурс роботи. При їх використанні збільшується термін експлуатації як комплектуючих самої АКПП  так й ресурс масла.

Докладніше
Показані 1 - 3 із 3 пунктів
Показані 1 - 3 із 3 пунктів